wtorek, 23 grudnia 2008

Przedstawienie

Cześć.

Mam na imię Paweł . Uczęszczam do publicznego gimnazjum we Wrocławiu numer 34 . Chodzę do klasy I "d" i mam tam sporo kolegów i koleżanek.

Mam lat 13 i niedługo , bo 3 stycznia będę miał już 14.

Książek ogólnie nie lubię czytać , ale spodobała mi się jedna pt. "Mały książę".

Moją pasją jest modelarstwo r/c tzn radio control .
Mam model samochodu w skali 1:18 o nazwie Mr.Fu . Ma on dość mocny silnik elektryczny jak na jego wielkość bo aż 370. Jest bardzo szybki , zwrotny i przyczepny. Moją pasją są też komputery. Ogólnie lubię składać i naprawiać je. Często w ich składaniu pomagam mojemu tacie ;] .

Również lubię jeździć na rowerze. W ciepłe letnie dni często wędruje dosć daleko . Lubię też chodzić po nieznanych terenach ;] Na komputerze moją ulubioną grą jest Counter Strike.
To na czym się naprawdę znam to komputery , rowery , nauka (zwłaszcza matematyka , biologia , geografia, chemia itp.)

Zazwyczaj z komputera nie korzystam w celach naukowych. Chyba że mam jakieś trudne zadanie to czasami poczytam , bądź poszukam nieznanych mi zagadnień.

Pozdro ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz