wtorek, 23 grudnia 2008

Elo, elo! Nie tak krótko o sobie- Mr. Jacob!










No to ja, a co :)

Siemanko!



Od razu powiem wam, że wszyscy mówią do mnie po imieniu. A moje imię to Kuba. Mam 15 lat. Nie mam żadnego pseudonimu.


Chodzę do II klasy Gimnazjum numer 34 we Wrocławiu. Jest to spoko szkoła, mam do niej blisko więc nie muszę korzystać z autobusów, aby się do niej dostać. Placówka posiada niezły system nauczania, chociaż ostatnio nauczyciele zaczynają dawać nam ostro w kość :D. Myślę, że jest to dla naszego dobra.

Książka, która zostawiła na mnie ślad, którego już nie starłem to ,,Niebo na weekend" autorstwa Przemysława Rudzia. Dzięki niej na stałe wkręciłem się w moje hobby- astronomię amatorską ;). To wspaniałe hobby, można poznać wielu ciekawych ludzi i przeżyć niesamowite chwile pod pięknym, ciemnym niebem (o ile się je ma :D- jak nie, trzeba wyjeżdżać poza granice Wrocławia).


Kolejnym moim zainteresowaniem są sztuki walki. Od 1,5 roku trenuję bardzo niebezpieczną odmianę, zwaną Pankration. Wywodzi się ona ze starożytnej Grecji. Zawiera w sobie dużo elementów Kick-Boxingu w tak zwanej "stójce", ale jak również wiele technik Judo, Ju-Jitsu - w tak zwanym "parterze".

Interesuję się również przedmiotami ścisłymi. Ale proszę, nie uważajcie mnie za jakiegoś "kujona". Tak naprawdę jestem wyluzowany :). A naprawdę dobry jestem w... Sam nie wiem. Nie potrafię tego ocenić. Sami musicie dokonać oceny.

Z komputera korzystam na wiele sposobów. Poszukuję ciekawych rzeczy, rozmawiam ze znajomymi, czynnie uczestniczę w życiu kilku for internetowych jak i po prostu gram :). Moim ulubionym tytułem jest seria gier Half-Life i wszystko co z tym związane. Ale to temat na całkiem inny post :).


Pozdro!


1 komentarz:

  1. siema. bardzo mi się podobasz. chetnie bym sie z Toba spotkal. mój numer to 691-593-207. Paulinka

    OdpowiedzUsuń